Desde CNT Xixón apoyamos y hacemos un llamamiento a participar en las manifestaciones siguientes que tendrán lugar este mismo fin de semana:

– Mañana 17 de Marzo a las 12:00 desde la plaza de toros de Xixón hasta el paseo de Begoña pasando por la avenida de la Costa, manifestación contra las pensiones de miseria.

– El domingo 18 de marzo a las 12:00 en el Paseo de Begoña contra la contaminación, porque como clase trabajadora que somos,no podemos seguir consintiendo que además de explotarnos y humillarnos, nos envenenen con el único objetivo de seguir engordando sus cuentas bancarias.

TODXS A LA CALLE, LA LUCHA NOS DA LO QUE EL ESTADO NOS QUITA

————

Dende CNT Xixón sofitamos y facemos un llamau a participar nas manifestaciones que van organizase esti prosimu fin de selmana:

– Mañana 17 de Marzu a les 12:00 dende la plaza toros de Xixón hasta’l paséu begoña pasando pela avenida la Costa, manifestación escontra les pensiones de miseria.

– El domingu a les 12:00 nel Paséu Begoña escontra la contaminación, porque como clase trabayaora que somos, nun podemos siguir consintiendo qu’amás d’esplotamos y humillamos, mos envenenen col únicu oxetivu de siguir engordando les sos cuentes bancaries.

TODXS A LA CAI, LA LLUCHA DANOS LO QUE’LESTAU NOS QUITA

Por admin

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.